top of page
GDPR - podmínky ochrany osobních údajů
I. Základní ustanovení


Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je MP CLINIC official s.r.o. IČO 27918092, spisová značka C 126429 vedená u Městského soudu v Praze zapsána 25. července 2007 se sídlem Bořanovice - Pakoměřice, Družstevní 110, okres Praha - východ, PSČ 25065 (dále jen: „správce“).
Kontaktní údaje správce:

adresa: Pod Krejcárkem 975/2, 130 00 Praha - Žižkov
email: info@mpclinic.cz
telefon: +420 608 960 992

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu). Po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu, zajišťující marketingové služby, za účelem zaúčtování daňových dokladů v souladu se smlouvou a s obecně závaznými právními předpisy v rozsahu:

  • jméno a příjmení, titul,

  • poštovní adresa,

  • fakturační adresa,

  • mailová adresa,

  • telefonický kontakt,

  • údaje o bankovním spojení,

  • údaje o předmětu plnění Správce.

 

VI. Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.



Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.11.2023.

General Terms and Conditions

The company MP CLINIC official s.r.o. IČO 27918092, file number C 126429 kept at the Municipal Court in Prague, registered on July 25, 2007 with registered office Bořanovice - Pakoměřice, Družstevní 110, district Prague - East, zip code 25065

 

for the sale of goods and/or vouchers through the online store located at www.mpclinic.cz

 

1. INTRODUCTORY PROVISIONS

1.1. The operator of the internet address www.mpclinic.cz is the company

MP CLINIC official s.r.o. IČO 27918092, file number C 126429 kept at the Municipal Court in Prague, registered on July 25, 2007, with registered office in Bořanovice - Pakoměřice, Družstevní 110, district of Prague - East, zip code 25065 (hereinafter referred to as the "seller").

1.2. The Seller's contact details are:

a) Address: Pod Krejcárkem 975/2, 130 00 Prague - Žižkov

b) Telephone: +420 608 960 992

c) Email: info@mpclinic.cz

1.3. These general terms and conditions (hereinafter referred to as "terms and conditions") are issued in accordance with the provisions of § 1751 et seq. of Act No. 89/2012 Coll., Civil Code, as amended, and more closely define and specify the rights and obligations of the contracting parties arising from the conclusion of purchase contracts (hereinafter referred to as the "contract") between the seller and a third party (hereinafter referred to as the "buyer") ) through the internet address of the seller on the website www-mpclinic.cz (hereinafter referred to as the "online shop"), through the website interface, and form an integral part of every purchase contract.

1.4. The terms and conditions further regulate the rights and obligations of the seller and the buyer (hereinafter referred to as the "contractual parties") in the implementation of the contract through the website of the online store and other related legal relationships.

1.5. The terms and conditions do not apply to cases where the buyer, who intends to enter into a contract with the seller, acts as part of his business activity when concluding the contract.

1.6. The purchase contract and terms and conditions are drawn up in the Czech language. The purchase contract can only be concluded in the Czech language.

1.7. The seller can unilaterally change or supplement the wording of the terms and conditions. This provision does not affect the rights and obligations arising during the effective period of the previous version of the terms and conditions. The seller informs the buyer about changes to the terms and conditions on the website of the online store, or in another way, so that the buyer can familiarize himself with the current wording of the terms and conditions without reasonable difficulty.

2. SUBJECT OF THE PURCHASE CONTRACT

2.1. The online store contains a list of vouchers offered for sale by the seller, including the prices of the individual vouchers offered. The prices of the offered goods and vouchers are listed including value added tax and all related fees, excluding the costs associated with the packaging and delivery of the vouchers (hereinafter referred to as "postage"), unless expressly stated otherwise in Article 5. The offer for the sale of goods, vouchers and the prices of these goods and vouchers remain valid for as long as they are displayed in the online store. This provision does not limit the seller's ability to conclude a purchase contract under individually agreed conditions. All offers for the sale of vouchers placed in the online store are non-binding and the seller is not obliged to conclude a purchase contract regarding these vouchers.

 

3. VOUCHERS

3.1. Voucher means a document with the obligation to accept it as payment or part of payment for the delivery of goods or the provision of a service by the person who issued it and who is to perform the provision of this service (hereinafter referred to as the "supplier"). This is a valuable item issued by the supplier, the sale of which to the buyer is ensured by the seller on its own account. The voucher can be in paper or electronic form.

3.2. The supplier is the company:

a) VA-MY s.r.o. IČO 27918092, file number C 126429 kept at the Municipal Court in Prague, registered on July 25, 2007 with registered office Bořanovice - Pakoměřice, Družstevní 110, district Prague - East, zip code 25065

3.3. The buyer takes note of the terms of use of the voucher:

a) The voucher is issued for the supplier's services in the field of aesthetic medicine in the nature of non-invasive interventions.

b) The buyer is entitled to use the voucher in a precisely defined time period, after which the buyer's right to provide performance according to the voucher expires and the money is not returned in such a case.

c) The voucher can be redeemed at the supplier only once, once, for the full value of the voucher, if the value of the selected service is less, the money will not be returned to the value of the voucher. Multiple services can be paid for with the value of one voucher. If the supplier's services exceed the value of the voucher, the buyer will pay the difference on the spot. Values of gift vouchers can be added up.

d) The voucher cannot be exchanged for cash.

The specific conditions of using the voucher can also be stated directly on the voucher.

3.4. The voucher is always provided with a unique code. When paying by voucher, it is necessary to hand over the original to the supplier. The supplier does not take into account the loss or theft of the original gift voucher.

4. ORDERING VOUCHERS, CONCLUSION OF CONTRACT

4.1. The buyer can conclude the contract by accepting the proposal to conclude the contract on the website operated by the seller by paying the vouchers.

4.2. The purchase contract is created by sending the order to the buyer after filling it out

WHERE TO FIND US?

CONTACTS

OPENING HOURS

Pod Krejcárkem 975/2

130 00, Praha 3 - Žižkov

MO-FRI      9:00-19:00

Entrance AB - 4. floor

© 2023 by MP CLINIC official

terms of personal data protection

DO NOT MISS

price list

gift vouchers

bottom of page